Boekhoudkantoor Framal
  • Lunch betaald door bedrijf
  • Mogelijkheid om thuis te werken
  • Interne opleidingen

Een boekhouder in regio Mechelen is veel meer dan iemand die cijfers in een kolom plaatst. Als u als zelfstandige, KMO of vennootschap actief bent, weet u hoe belangrijk het is om uw administratie correct op orde te hebben. Bij Boekhoudkantoor Framal in Sint-Katelijne-Waver begrijpen we dat financiële opvolging noodzakelijk is voor uw dagelijkse werking. Ons boekhouderskantoor denkt mee en stuurt bij waar nodig.

Neem contact met ons op en solliciteer als boekhouder

Wat bieden wij aan als boekhouder?

Wij bieden met ons boekhouderskantoor een totaalservice voor bedrijven en zelfstandigen. U krijgt niet enkel ondersteuning bij uw cijfers, maar ook concrete antwoorden op fiscale en administratieve vragen. Zo zorgen wij ervoor dat u met een gerust hart kunt ondernemen. Ons team staat klaar om u te begeleiden bij onder meer:
  • Opstellen van uw boekhouding en het indienen van btw-aangiftes
  • Verwerking van uw personenbelasting en vennootschapsbelasting
  • Advies bij de opstart of wijziging van uw statuut
  • Correcte en efficiënte loonsadministratie
Door onze verankering in de regio kunnen we als boekhouder inspelen op lokale noden en regelgeving. Dat maakt onze service bijzonder relevant voor ondernemingen die op zoek zijn naar een betrouwbaar en betrokken boekhouderskantoor.
Tips

Voor een vlotte samenwerking:

Het tijdig binnenbrengen van:

  • Dagontvangsten, aankoop- en verkoopfacturen
  • Driemaandelijkse rekeninguittreksels van de BTW-administratie
  • Een kopie van het rekeninguitreksel waarmee de BTW-voorschotten voldaan werden
  • Exemplaren van afgesloten contracten met derder, banken, verhuurders,...
  • Het tijdig binnenbrengen van:

  • Aankoop- en verkoopfacturen, kasbladen en bankrekeninguittreksels
  • Duidelijke vermelding aan wie de bedragen betaald zijn en welke via cheques of overschrijvingen overgemaakt werden
  • Eventueel details van de ontvangen betalingen van uw cliënten, indien zij verschillende facturen tegelijkertijd overmaken
  • Driemaandelijks het rekeningsuittreksel van de BTW-administratie
  • Alle documenten, in verband met de administratie van de Belastingen en BTW zoals:

  • Vragen om inlichtingen (binnen de maand beantwoord zijn)
  • Bericht van wijziging (binnen de maand beantwoord zijn)
  • Aanslagbiljetten (3 maand om eventueel bezwaar in te dienen)
  • Aanslag van ambtswege (binnen de maand beantwoord zijn)
  • Antwoord op bezwaarschriften (binnen de maand beantwoord zijn)
  • Neem vandaag nog contact met ons op

    Bent u op zoek naar een boekhouder die uw cijfers begrijpt én uw business mee versterkt? Dan zit u goed bij ons boekhouderskantoor. We nemen de tijd om uw situatie te leren kennen en werken een aanpak uit die past bij uw activiteit. Een eerste gesprek is volledig vrijblijvend en geeft u meteen een helder beeld van wat wij voor u kunnen betekenen. Neem vandaag nog contact met ons op en sluit u aan bij onze diensten.